Schuitje varen, theetje drinken - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Schuitje varen, theetje drinken - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Schuitje varen, theetje drinken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

06 Maart 2010 | Costa Rica, San José

Zaterdag 6 maart

Nee eerst theetje drinken en dan schuitje varen. Om 05.30 uur, het was nog maar nauwelijks licht, stapten we (met prachtige poncho´s aan) in de boot.

We voeren door de kanaaltjes van dit prachtige park. We zagen slingerapen, brulapen (nee het waren niet Chris en Jon), kaaimannen, ijsvogels en nog veel meer. Maar bovenal zagen we toekans. Het was net of we bij een restaurant van Van der Valk binnenstapten. Wat een prachtige beesten zijn dat.

We hebben we veel regen onderweg gehad in de niet overdekte boot. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Na drieenhalf uur waren we weer terug en hebben ontbeten. Nu lopen we heerlijk door het prachtige park en na de lunch maken we een wandeling door het oerwoud. Laarzen aan, lange mouwen en lange broek. Want een ding haat ik in dit prachtige land. MUGGEN

• 06 Maart 2010 - 18:06

Corrie:

hoi jammer jammer van al die regen .maar jullie zijn keien en gaan gewoon door de regen.is je foto toestel kapot of kan je daar geen foto s op internet zetten ben zo benieuwd er naar .groetjes